Praca w Wałbrzychu i okolicy! Najnowsze oferty (z PUP)! Zobaczcie!
GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejsce pracy:
pl. Teatralny 1, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o rachunkowości oraz Ustawie o finansach publicznych.
2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z uwzględnieniem terminowego regulowania akceptowanych zobowiązań, szczególnie zobowiązań publiczno-prawnych.
3. Dokonywanie wstępnej kontroli operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, uwzględniając maksymalny poziom zaciąganych zobowiązań do wysokości wynikającej z różnicy planowanych wydatków, pomniejszonych o wydatki na wynagrodzenia i uposażenia oraz o obligatoryjne naliczenia pochodnych od wynagrodzeń i uposażeń.
4. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w zakresie określonym w Ustawie o finansach publicznych.
5. Przestrzeganie wewnętrznych uregulowań prawnych w tym szczególnie zasad Polityki rachunkowości.
6. Ustalanie procedur w zakresie gromadzenia i wydatkowania środków instytucji według standardów określonych w Ustawie o finansach publicznych.
7. Zapewnienie nadzoru nad przestrzeganiem procedur, o których mowa w pkt.5.
8. Gromadzenie i wydatkowanie środków oraz gospodarowanie mieniem instytucji.
9. Badanie i porównywanie stanu faktycznego ze stanem wymaganym oraz prezentowanie wyników tych badań dyrektorowi instytucji.
10. Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi i podatkowymi aspektami działalności instytucji.
11. Sporządzanie rocznych planów finansowych w ujęciu:
a) przychodów stanowiących realne prognozy ich wielkości,
b) wydatków (kosztów) stanowiących realne wielkości, stanowiących nieprzekraczalny limit, który może zostać podwyższony jedynie w przypadku zrealizowania przychodów wyższych od prognozowanych, a zmiana wydatków nie powoduje zwiększenia dotacji,
11. Przedkładanie planów do zatwierdzenia zgodnie z Ustawą o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej.
12. Prowadzenie i zamykanie ksiąg oraz sporządzanie sprawozdań finansowych.
13. Współpraca z bankami i urzędami skarbowymi.
14. Prowadzenie efektywnej i rzetelnej gospodarki finansowej.
15. Nadzór i organizacja pracy podległego zespołu.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Warunki świadczenia pracy:
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
NIE
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Liczba godzin pracy w miesiącu:
160
Data rozpoczęcia:
01.04.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 7 100 PLN Dodatek funkcyjny: 28%
Dodatek stażowy
Inne dodatki wynikające w wewnętrznego regulaminu wynagradzania.
Praca w godzinach: 07:30-15:30
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
księgowy
Typ propozycji:
Zapewnienie wyżywienia:
NIE
Zapewnienie zakwaterowania:
NIE
Zatrudnienie od zaraz:
NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:
NIE
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
pomaturalne/policealne, ekonomiczne
średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:
1. Wykształcenie spełnienie jednego z poniższych warunków: a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości, b) ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości, c) wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów. 2. Doświadczenie zawodowe zatrudnienia w samorządowej instytucji kultury - powołanej do prowadzenia działalności artystycznej w dziedzinie teatru, muzyki, tańca, z udziałem twórców i wykonawców, takich jak np. teatr, opera, operetka, filharmonia, orkiestra symfoniczna, kameralna itp. - poprzez udokumentowanie pracy w tej instytucji przez co najmniej 2 lata na stanowisku głównego księgowego lub w dziale księgowości. 3. Znajomość przepisów prawnych, związanych z ustawami: o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o rachunkowości o finansach publicznych, o podatku od towarów i usług, o podatku dochodowym od osób prawnych oraz ordynacji podatkowej. 4. Znajomość i doświadczenie w obsłudze programu finansowo-księgowego oraz pakietu MS Office (w szczególności Excel). 5. Umiejętność zarządzania zespołem, organizowania pracy, prowadzenia otwartej i skutecznej komunikacji wewnątrz zespołu i w kontaktach zewnętrznych. 6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 7. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe. 8. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Główny księgowy. 9. Odporność na stres.
Pracodawca:
Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
pl. Teatralny 1, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu:
Danuta Marosz
Numer telefonu:
74 648 83 10
E-mail:
[email protected]
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny + referencje
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
0
Data dodania:
28.02.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
07.03.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE
Możliwe przekazanie do realizacji przez inny PUP:
NIE