MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

W Zespole ds. Przyjaznej Edukacji jest Katarzyna Kulczyńska-Śróda

W Zespole ds. Przyjaznej Edukacji jest Katarzyna Kulczyńska-Śróda

SMS ZPRP Kielce w Płocku wygrał SMS Cup i awansował do Ligi Centralnej [ZDJĘCIA]

SMS ZPRP Kielce w Płocku wygrał SMS Cup i awansował do Ligi Centralnej [ZDJĘCIA]

Polecamy

Po ściągniętym zegarku zostaje ślad na skórze? To może oznaczać kłopoty ze zdrowiem

TYLKO U NAS
Po ściągniętym zegarku zostaje ślad na skórze? To może oznaczać kłopoty ze zdrowiem

„Grzeczny chłopiec”, który ma na swoim koncie zakazaną miłość i zerwane zaręczyny

„Grzeczny chłopiec”, który ma na swoim koncie zakazaną miłość i zerwane zaręczyny

Awaria Banku Millenium, PKO BP i BLIK – raporty spływają do sieci

Awaria Banku Millenium, PKO BP i BLIK – raporty spływają do sieci