Guma Turbo (0,39 zł) była niegdyś obiektem pożądania wszystkich dzieci na podwórku (ze względu na smak i naklejki, które znajdują się w środku opakowania), każdy znał i uwielbiał mleko w proszku (8,99 zł), a symbolami lat 90. w Polsce stały się też jedyna w swoim rodzaju oranżada Bolek i Lolek (2,99 zł/butelkę 0,33 l) czy lody Cassate (8,99 zł/500 ml) oraz Calypso (3,49 zł).
Sieć niemieckich dyskontów postanowiła wprowadzić do sprzedaży kultowe marki. Wśród nich są nie tylko słodycze. W sklepach znajdziemy m.in. szampon Familijny (4,99 zł), proszek Dosia (3,39 zł), płyn Ludwik (4,15 zł), szare mydło (1,79 zł), mleko w proszku, piwo jasne, paprykarz szczeciński, cukierki kukułka, cukierki krówka, chałwę, blok warszawski czy oblaty śląskie (1,89 zł). Produkty dostępne są od 6 maja 2019 do wyczerpania zapasów.
- Odwołując się do sentymentu i pozytywnych skojarzeń z latami 90. chcieliśmy przypomnieć klientom kultowe smaki i zebrać je w jednym miejscu. Pomimo upływu czasu te produkty gwarantują wysoką jakość i wciąż cieszą się sporą popularnością - mówi Agata Biernacka z biura prasowego ALDI Polska.
Zobacz:
POLECAMY TEŻ:
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?